برش بتن در تبریز

برش بتن در تبریز

پروسه ای اره کاری و بریدن کنترل شده ، مته کاری وسوراخ کردن بتن و برداشتن و جابه جا کردن آن می باشد.

اپراتورها و متصدیان ماهر و خبره از اره ها ودستگاه های برش بتن خاصی برای برش دادن بتن در تبریز و آسفالت با ظرافت، دقت و اشتباه خطای خیلی کم استفاده می کنند.

در گذشته،شرکت ها وکمپانی های برش بتن در تبریز از مته چکشی (چکش بادی) برای شکستن و خرد کردن بتن استفاده می کردند ، اما آن روش پر از گرد وخاک می کرد وکثیف کاری زیادی به همراه داشت.

برش بتن در تبریز

تکنیک های مدرن و جدید برش بتن در تبریز استفاده از ماشین آلات و دستگاه های تخصصی برای به جا گذاشتن پایانی صاف وخوش نما از بتن،آسفالت ،فلز وسنگ را در برمی گیرند.

به منظور آماده سازی انواع مواد مختلف و دوام ،تداوم آن ها، دستگاه های برش بتن تبریز (برشگرها) اغلب با استفاده  از مشخصات مختلف تیغه های الماسی دیده خواهند شد.

تیغه ی برش و اره کاری الماسی مناسب و مخصوص خیلی سریع تر برش می دهد و به آب کمتری برای ایجاد یک سطح  و پایان کارصاف و صیقلی نیاز دارد.

اره های جدید مخصوص بتن درتبریز سیستم های مکنده و تمیز کننده در محل دارند که اکثرا گرد و خاک حاصله را جمع می کنند.

یک شرکت تجاری برش بتن درتبریز، با استاندار بالا باید از این استراتژی ها و ابزار های مغزه گیری مدرن بتن استفاده کنند.

اگر شما یک شرکت برش بتن در تبریز را استخدام کرده وبه کار  می گمارید تا پروژه  ای را برای شما انجام دهند،مطمئن شوید که آنها از تکنیک های مدرن استفاده می کنند . درغیر این صورت،خدمات از کیفیت بالا،دقت بالا برخوردار نخواهد بود و ارزش پولی که پرداخت می کنید را ندارد.

 

روش های برش بتن درتبریز :

چه تعداد روش  وجود دارد و چه روش هایی هستند؟

 

اگرچه بعضی از روش های برش  دادن بتن  نسبت به مابقی معمول تر و مرسوم تر هستند،حقیقتاٌ روش های بسیاری  از برش مغزی بتن وجود دارند.

در اینجا 5 روش از معمول ترین روش ها را می بینیم:

برش بتن در تبریز

برش بتن در تبریز

 

اره کاری(برش) الماسی:

اره های الماسی سریع تر،ظریف تر ودقیق تر هستند وبه اپراتورو متصدی کمتری نیاز دارند.

همچنین آنها می توانند میلگرد وسایر فلزات را برش دهند و آرام تر وسرو صدای کمتر دارند  و ارتعاش کمتری را نسبت به سایر اره ها ایجاد می کنند.

با این حال ،سیستم های برش با الماس معمولا توسط پیمانکاران استفاده می شوند.

 

اره کاری دیوار بتنی:

برش دیوارهای بتنی پروسه و روندی است که تنها تیغه های مدور و دایره ای روی یک دستگاه و ماشین شیار دار می توانند به کار گرفته شوند.

شیار بالا رفتن  از دیوارها یا برش سقف ها را برای اره ممکن و عملی می کند.

 

این روش برای برش دادن های دیوارهایی با کلفتی بین 16 و 36 اینچ استفاده می شود.

 

اره کاری صاف و مسطح:

کف زمین ، عرشه پل وپیاده رو ها یا کف خیابان ها به روش اره کاری صاف و تخت نیاز دارند که با نام اره کاری تخته ای و ورقه ای نیز شناخته شده اند.

این روش ویژه برای رسیدن به تکه های شکسته یا سیم کشی توکار و از زیر یک سطح وکف بتنی استفاده می شود.

همچنین برای تعمیر جاده ی بزرگراه یابرش حفره ها وگودال های لوله کشی به کار می رود

حفاری مغز گیری (نمونه برداری با مته)

برش مغز گیری در بتن روشی است برای ایجاد دهانه و سوراخ هایی برای لوله ها ، سیم ها، تهویه و هوا رسایی ی دریچه های مطبوع که از طریق آن مناسب و درخور می شوند.حفاری مغزه گیری یا مغزه گیری با مته اساسا روش دیگری از دستگاه برش بتن درتبریز است که سوراخ ها و حفره های مدور ودقیق و ظریفی را ایجاد می کند . یک شرکت مغزه گیری بتن درتبریز از مته های نمونه گیر ( مغز گیر) لوله های فولادی با سرمته هایی با نوک الماس  جهت ارائه کار انجام شده استفاده خواهند کرد.

هوشمندانه است که خدمات برش نمونه گیری ( مغزه گیر) را برای انجام  نمونه برداری با مته (مته کاری وحفاری نمونه گیر یا مغز گیر)به کار بگیریم، چون هرچند آسان وراحت به نظر می رسد، روشی است که مستلزم مهارت و دقت زیادی است.

سیم برش (سایش (اره کاری) سیمی)

دستگاه های برش تجاری بتن  زمانی که هیچ روش دیگری عمل نمی کند یا غیر ممکن هستندبه سایش و برش سیمی(سیم برش)متوسل می شوند.

این روش معمولا برای کارهای برش بتن بزرگتر وعظیم تر استفاده می شود که از یک کابلی با قطعه های الماس نازک ساخته شده از طریق قرقره وچرخک های متصل به یک دستگاه هیدرولیکی به کار برده می شود ،اره ها ودستگاه های سایش سیمی ماشین آلات پیچیده ای هستند  که تنها باید توسط حرفه ای ها ومتخصصان در این زمینه استفاده شوند.

 

چه ابزارهای برای برش بتن درتبریز استفاده می شوند؟

به علاوه سیم برش ها ، دیوار برش ها ( اره های دیواری) و اره های تخت و صاف ،دستگاه های برش بتن درتبریز بسیاری از دیگر انواع ابزار هارا به کار می گیرند.

بسیاری از خدمات برش بتن در تبریز از ماشین آلات و دستگاه های زیر استفاده می کنند تا مطمئن شوند کاری که انجام می دهنددقیق و تمام وکمال، ظریف است.

دستگاه ها و ماشین آلات برش بتن در تبریز:

  • ماشین ها و دستگاه های برش بتن در تبریز اره های ( برشگرهای ) دستی با چرخ های ساینده یا تیغه های الماسی هستند.
  • این ماشین ها و دستگاه ها به واسطه ی موتور گازی دو زمانه و " ضربه ای"
  • یک واحد قدرت ونیروی هیدرولیکی ،کمپرسور هوا یا یک موتور الکترونیکی وبرقی نیرو می گیرند .

 

مزیت ها واشکالات  هرنوع از دستگاه برش بتن در تبریز :

 

  • اره ها وساینده های الکتریکی سبک وزن ، با سر و صدای کمتر، ساده تر و راحت تر برای استفاده و بهتربرای محصور کردن و در جوف گذاشتن محیط ها هستند.
  • اره ها و ساینده های هیدرولیکی بالاترین نسبت نیرو و قدرت به وزن را دارند و راحت تر و مناسب تر هستند.با این حال ،پر هزینه و گران تر هستند و نسبت به به اره ها و ساینده های بادی اغماض کمتری دارند
  • اره های (ساینده ) با قدرت گاز(گازی) به دلیل قابلیت حمل وسبکی وآشنایی با سبک کارآن معروف ترین آنها هستند، اما مستلزم نگهداری وتعمیر بیشتری هستند.

پروسه و روند پایه و بنیادی برش بتن در تبریز چیست؟

داشتن درکی مبنا وپایه از برش بتن به منظور دانستن اینکه آیا کار به درستی انجام شده است یا نه مهم می باشد.

اگرچه روش انجام کار بر اساس کار فرق می کند،اما اینجا گام های پایه واساسی برش  دادن بتن ارائه شده اند:

  1. مشخص کردن سطح بتن که باید برش داده شود .
  2. استفاده از یک اره دستی برای برش های حداقل با عمق 4 اینچ.
  3. استفاده از یک ماشین و دستگاه صنعتی هنگام کار با بتن عمیق تر از 4 اینچ.

 

به علاوه ی  این گام ها و مراحل زیر، برشگرهای بتن نیز باید نکات زیر را در ذهن نگه دارند:

  • برش بتن تا عمق دقیق
  • آهسته پیش رفتن ، حفظ حداقل RPMS  اره و ساینده ی قطع کردن و برش دادن
  • مسیر خط کشی را بدون گرد وغبار به وجود آمده از برش نگه دارید.
  • آگاهی داشتن از نحوه ی رفتار مواد واینکه چقدر محکم و مستحکم هستند.

 

کجای ایالات متحد برش بتن شایع و رایج است؟

 

نیاز به برش بتن در هرجایی محسوس است.زمانی که باید بتنی را برش داد ، ایالت یوتا (utah) به دلیل تعداد پروژه های برش بتن که درآغاز انجام شده یک نمونه خاص و ویژه است.از این رو ، مکان های خاص ممکن است دلیل و مدرک بیشتری  به کاربران  خد مات برش بتن نسبت به سایر جاها داشته باشند .دراینجا تعدادی از نمونه ها بیان شده اند.

برش بتن تگزاس: شرکت های برش بتن که پروژه ها را انجام می دهند وآن را تقبل می کنند که این پروژه ها از تعمیر بزرگراه ها گرفته تا راه اندازی مناطق مسکونی می باشند. بسیاری از مناطق مسکونی در تگزاس به متخصص و ابزار های شرکت های برش بتن نیاز دارند.

برش بتن آریزونا: با توجه به گرمای خشک وشدید ،جاده های آریزونا به دلیل سطوح ترک خورده و فرو ریخته همیشه نیاز به تعمیر دارند.

برش بتن ایالت یوتا: یوتا خانه ی پروژه ی مغز گیری (نمونه گیری)15-1بود که در این ایالت بزرگراه برای ساخت یک جاده و سواره رو  که هموارتر بود و برای ترافیک  سنگین مناسب تر بود برش داده شد،حفاری و درزگیری شد.

برش بتن ایالت آیداهو: در ایالت آیداهو ، کارخانه ی قند ادغام شده ی97 ساله 230 فوتی از طریق روش های مختلف سایش بتن با امنیت کامل تخریب شد .

برش بتن ایالت واشنگتن : گاهی اوقات رطوبت بسیار زیاد صرفاٌ می تواند یک مسئله ی مهم باشد.ساکنان واشنگتن  قدردان و متشکر خدمات برش بتن هستند که مشکلات ناشی از فرسایش و ساییدگی را برطرف می کند.

برش بتن ایالت نیو مکزیکو: شرکت برش بتن تمامی اره کاری و سایش ودرز گیری بتن سبز روی باند فرودگاه در سمت بالا وپایین پایگاه فضایی آمریکا را انجام دادند.

برش بتن ایالت وایومینگ : اینکه پل ها را تعویض می کند یا جاده ها و مسیرهای مسکونی را تعمیر می کنند شرکت های برش بتن در وایومینگ، بتن ها در بسیاری از محل ها ومکان ها را تعمیر کرده اند.

برش بتن ایالت اورگان: مناطق مسکونی در اورگان توجه بسیاری از خدمات برش بتن را به خود جذب کرده اند تا راهروها، زیر زمین ها و غیره را ارتقاء دهند.

برش بتن ایالت نوادا: 5 سال برش بتن با کیفیت دقیق  گذرگاه فرعی سد هوور( (Hoover با طول 2000 فوت در نوادا را به ارمغان آورده اند . 900 فوت بالای رودخانه کلرادو قرار دارد و بزرگراه های آریزونا  ونوادا را به همدیگیر متصل می کند.

برش بتن ایالت مونتانا:  برای بزرگ کردن یک دهانه و سوراخ بتنی در یک پمپ خانه  بالای رشته کوه Absarokee  قرار داد بسته ، متخصصان برش بتن از بهترین ابزار ها برای برش یک دهانه و سوراخ با کلفتی 4 فوت و 10 فوت زیر درجه استفاده کردند .

برای کمک به هر پروژه ی برش بتن در تبریز با شماره 04133373022 تماس بگیرید.

هیچ کاری برای ما کم یا زیاد نیست . ما می توانیم تمامی نیاز ها و کارهای برش بتن شما را انجام دهیم ، می خواهد کارهای مربوط به بزرگراه ها باشد یا خانه ها .تیم متخصصان ما در اره کاری وسایش، تخریب بتن ، شیار اندازی و ساییدن بتن،مته کاری و سوراخ کردن تجربه دارند.
سطح تخصص هر عضو تیم  از سطح تخصص دیگر کارکنان شرکت های بتن

پیشی می گیرد واین به علت سالهای تجربه  یه رکدام از افراد تیم ما ست. برای اطلاعات بیشتر با شماره 04133373022  تماس بگیرید.

 

چگونه بهترین  ابزار برش بتن در تبریز را برای کارتان انتخاب کنید:

درک قابلیت ها و محدودیت های ماشین آلات و دستگاه های برش و قطع بتن درتبریز واره برقی های الماسی به شما کمک خواهد کرد تا مشخص کنید کدام ابزار برای کار شما مناسبتر است .

 

جنی لسکویر

دسامبر2012

توانایی برش عمیق و گود مزیت دیگر اره برقی های الماسی می باشد.

ماشین ها و دستگاه های قطع و برش و اره های الماسی دوتا از معمول ترین ابزارهای برش بتن هستند وکاربردهای آنها تقریبا با  هم همپوشانی دارند ، اما قابل تعویض می باشند . با درک تفاوت های میان این دو نوع تجهیزات، شما می توانید انتخاب درستی برای کار بعدی خود داشته باشید.

ماشین ها و دستگاه های قطع و برش – استاندارد صنعت

انتخاب  وگزینش برای اکثر کارهای برش بتن ، ماشین های برش اره های دستی استفاده شده برای برش دادن بتن ،آسفالت و فلز هستند .آنها یا از چرخ ساینده ی رزین کامپوزیت استفاده می کنند یا تیغ الماس تا در کاربردهای متنوع ساخت و ساز کارهای مربوط به برش را انجام دهند. معمولا در اندازه های 14 یا 20 اینچ موجود و در دسترس هستند، ماشین آلات برش می توانند با موتور گازی روز ما که ،واحد قدرت هیدرولیکی، کمپرسور هوا  یا موتور الکتریکی  نیرو بگیرند وکار کنند.

انتخاب وگزینش منبع نیرو به کاربرد آن بستگی دارد . طبق تام کارول در CS Vnitec  ، اره های برقی و الکتریکی برای بعضی از اپراتورها معروف تر و محبوب تر هستند چون سبک وزن بوده و صدای کمتری دارند و راحت تر از دیگر  انواع ماشین ها ی برش استفاده می شوند.آنها خیلی قدرتمند نیستند ، با این حال زمان طولانی تری برای تکمیل کار صرف می کنند .

 

یک برشگر برقی در محیط های محصور ترجیج داده می شود، تذکرات kevin Axt در هیلتی. درمواردی مثل آن کمتر درباره ی عملکرد وکارایی است و بیشتردرباره ی آن چیزی  است که درآن موقعیت خاص مورد نیاز هستند.

از سوی دیگر ،اره های هیدرولیکی بالاترین قدرت را به نسبت وزن دارند آنها راحت تر هستند چون اکثر پیمانکاران واحد نیروی هیدرولیکی را در دست دارند، اما گران تر وپرهزینه تر هستند.

کارول اشاره می کند که آنها می توانند فشار روی خط هیدرولیکی را ایجاد کنند، که می توانندبه کار بردن آنها را دشوار و سخت کنند.همچنین ،ترک و درز (سوراخ) در یک خط هیدرولیکی می تواند خطرناک و پرهزینه باشد.

 

 اره های بادی نیز راحت هستند ، چون کمپرسور های هوا در سایت های کاری حاضر هستند. کارول میگوید: عملیات  و عملکرد آن ساده است وخطرات بالقوه کمتری دارد.

چنانچه تیغه از حرکت باز ایستد ،شما فقط فشار هوا را آزاد  می کنید، او می گوید به علاوه ،خطر و ریسک نشت ، تراوش مایع وجود ندارد. اره های برقی سبک هستند ونیز راحت می توان آنها را نگهداری کرد

Atx at Hilti اشاره می کند که اره های بادی به دلیل نیاز به یک کمپرسور و سوخت دیزلی برای قدرت  و نیروی آنها می توانند پرهزینه تر باشند.

معروف ترین انواع متنوع ماشین ها ودستگاه ها ی برش ماشین های گازسوز هستند.

این ابزارها مزیت های قابلیت حمل و آشنایی با کارکردن با آن را به همراه دارند ، اما به حفظ و نگهداری بیشتر نیاز دارند .

در کنار الزامات قدرت و نیرو ، حفظ ونگهداری ، همچنین مسئله ی وزن در برابرعملکرد وکارایی وجود دارد . اپراتورها یک اره ی سبک تر را به کار می برند چون راحت تر استفاده می شودند، اما بین آنها سبک وسنگین هم وجود دارد.این به چیزی که اپراتور می خواهد بستگی دارد ، این گفته ی Axt است . چنانچه اره سبک تر باشد ، این دستگاه  کم عمق تر وسطحی تر باشد مسیرهای بیشتر برش خواهد داد ، بنابراین ممکن است طولانی تر باشد . یک اره ی سنگین تر  ، از سوی دیگر عمیق تر وسریع تر برش خواهد داد، اما سنگین تر است که برای بعضی از اپراتور ها می تواند سخت تربه کار گرفته شود و دشوارتر باشد.

او ادامه می دهد " برای بعضی ها ، زمان حکم پول را دارد، سایرین ترجیح می دهند استهلاک اپراتور را ذخیره کنند"

چندین چیز وجود دارد که اپراتورها اید به هنگام استفاده از ماشین برش از آنها اگاه باشند . کاربر نهایی باید دستورالعمل ها وهشدارهای ارائه شده در کتابچه ی راهنمای دستورالعمل را بخواند، درک کند وآنها را دنبال کند ، این را استیو پارمنتیر، مدیر گزارشات استراتژیک در شرکت Stihl می گوید. او می گوید: کاربر نهایی  باید تمامی تجهیزات محافظ شخصی مناسب را داشته باشد همانگونه که در کتابچه ی راهنما مطرح شده است .

اره برقی های الماسی یک نیاز منحصر بفرد را برآورده می کنند.

یک اره برقی الماسی ابزاری است که مثل اره برقی برش چوب طراحی شده ، با سر و رأس قدرت و بازو و نوار راهنما و زنجیرکه به واسطه ی زنجیرکه به واسطه ی چرخ دنده  و دندانه ی زنجیری اطراف نوار راهنماتحریک و برانگیخته می شود ، این را بیل بری ، معاون رئیس فروش و بازار یابی در ICS شرکت Blount توضیح می دهد.

همانطور که نامش نشان می دهد، زنجیر روی اره ی برقی الماسی بخش ها و قطعات الماس را ادغام و یکی می کند که با لیزر به زنجیر در مکان دندانه های برش با یک اره ی چوبی  معمولی جوش خورده است . قطعات الماس ، مثل تیغه ی الماس مدور سنتی، الزاما یک عمل ساییدگی را ایجاد می کند  که بتن آجر وخشت یا سایر مواد متراکم و انبوه را می ساید . این عمل سایش یک عملیات برش خیلی امن با هیچ واکنش و عکس العمل را ایجاد می کند که با اره ی چوبی مرتبط است .

Bary میگوید:  اره های برقی الماسی مزیت های بسیاری را برای دستگاه های برش با تیغه ی مدور ارائه می کنند . اره برقی برای فرو کردن دماغه به ماده طراحی شده است و قابلیت برش بیشتر از دو برابر عمق یک تیغه ی مدور 14 اینچ را دارد.

کوچکترین اره ی گازی  Ics یک برش عمیق کامل 10 اینچ را انجام می دهد ، وبه مدل اره بستگی دارد ، اره های گازی وجود دارند که می توانند  عمق کامل 16 اینچ را برش دهند ، این را بری می گوید.

یک اره ی گازی با عمق 12 اینچی برش معمول تریناره در کارها می باشد

اره های برقی الماسی هیدورلیکی وجود دارند که می توانند تا عمق 25 اینچ را برش دهند یک تیغه ی مدور 14 اینچ روی یک اره ی برش برای حداکثر عمق تا حدی کمتر از  5 اینچ طراحی شده است.

از آنجا که اره ی برقی الماسی از یک نوار راهنما با یک سطح مسطح باریک بلند استفاده می کند، اره می تواند برش عمیقتری را با هیچ برش اضافی ارائه کند ، درحالیکه به اپراتور اجازه می دهد تا گوشه های مربعی به وجود آورد . این با یک تیغه ی مدور ممکن و محتمل نیست ، این را بری((Bray می گوید.

اره های برقی الماسی نه تنها برش عمیق تری را بدون برش های بیش از حد ایجاد می کنند، اما آنها را می توان برای ایجاد دهانه ها وسوراخ هایی به کوچکی عمق 4”x”4x نوار استفاده کرد .آن ها نیز در ایجاد برش های طاقی شکل وعجیب وغریب در وارد مفید وسودمند هستند.

به هنگام انتخاب یک اره برقی الماسی، مهمترین چیزدر نظر گرفتن این است که آیا شما به برش  دهانه ها و سوراخ های عمیق  تر از 5 اینچ نیاز دارید یا نه.

چنانچه پاسخ مثبت باشد سپس اره برقی الماسی ابزاری درست ومناسب است .اکثریت با موتور گازی دو سیکلی و دو گردشی شروع می کنند ، به طوریکه قابلیت حمل و سرمایه گذاری اولیه پایین تری را ارئه میکند.

Icsیک موتورحداقل  80cc را توصیه می کند که می تواند از نوار راهنمای با برش با عمق 12 یا 14 اینچ استفاده کند.

چنانچه شما نیاز به برش های مهم وقابل توجهی دارید، احتمالا می خواهید یک اره ی برقی الماسی هیدرولیکی یا بادی در نظر بگیرید ، که قدرت و نیروی بیشتری  دارند ولی می توانند از نوارهای راهنما برای سوراخ ها ودهانه های حداکثر 25 اینچی استفاده کنند.

قدرت ونیروی بالاتر به نسبت وزن با اره های برقی الماسی هیدورلیکی و بادی وجود دارد، این را کارول در Cs Unitec توضیح می دهد:

"اگر شما یک بتن سخت با تقویت فولادی را برش می دهید ، شما عملکردوکارایی خیلی بالاتری از اره برقی هیدرولیکی یا بادی را بدست خواهید آورد "

دوشنبه ۱۲-۰۶-۱۳۹۷
برچسب ها: